O le eseesega tele i le va o le UPS ma le faʻaogaina o le eletise

O le UPS o se sapalai eletise e le mafai ona fa'alavelaveina, o lo'o i ai le maa e teu ai, fa'aliliuga fa'aliliu ma le ta'amilosaga pulea.A faʻalavelaveina le faʻaogaina o le eletise, o le a iloa e le taʻavale o luga ma vave amata le faʻaogaina o le eletise i le gaosiga o le 110V poʻo le 220V AC, ina ia mafai ona faʻaauau pea le galue o mea eletise e fesoʻotaʻi ma UPS mo se vaitaimi, ina ia aloese mai ai. gau ona o le motusia o le eletise.
 
Suia le sapalai eletise o le suia lea o le 110V poʻo le 220V AC ile DC manaʻomia.E mafai ona i ai le tele o vaega o DC galuega faatino, e pei o le tasi-ala eletise sapalai, lua-ala sapalai malosiaga ma isi tele-ala eletise sapalai.O lo'o i ai le fa'asa'o fa'amama fa'amama ma le fa'atonuga.Ona o lona maualuga maualuga, laʻititi laʻititi ma le puipuiga atoatoa, e faʻaaogaina lautele i masini eletise.Mo se faʻataʻitaʻiga, komepiuta, televise, meafaigaluega eseese, fale gaosi oloa, ma isi.
 
1. O lo'o fa'apipi'iina le sapalai eletise UPS i se seti o pusa maa.Afai e leai se paoa eletise i taimi masani, o le a faʻapipiʻi e le uta i totonu le pusa maa, ma ulufale i le tulaga faʻafefeteina pe a uma le totogi atoa e tausia ai le maa.
 
2. Pe a faʻafuaseʻi ona muta le mana, o le a vave ona liliu le luga i le tulaga inverter i totonu o milliseconds e faʻaliliu ai le mana i totonu o le pusa maa i le 110V poʻo le 220V AC mo le faʻaauau pea o le eletise.O loʻo i ai se aʻafiaga faʻamautuina o le voltage, E ui lava o le voltage faʻapipiʻi e masani lava 220V poʻo 110V (Taiwan, Europa ma le Iunaite Setete), o nisi taimi o le a faʻafefe.
gh ma maualalo.A maeʻa ona faʻafesoʻotaʻi i le UPS, o le a tumau pea le tau o le voluma gaosiga.
 
E mafai lava e le UPS ona fa'atumauina le fa'agaioiga o meafaigaluega mo se vaitaimi pe a uma le paoa.E masani ona faʻaaogaina i taimi taua e paʻu ai mo se vaitaimi ma faʻasaoina faʻamaumauga.A uma le paoa, e tu'u atu e le UPS se leo fa'ailo e vave motusia ai le paoa.I lenei vaitau, e mafai e tagata faʻaoga ona faʻalogo i le leo faʻailo, ae toetoe lava a leai se isi aʻafiaga, ma o masini muamua e pei o komepiuta o loʻo faʻaaogaina masani.

q28


Taimi meli: Tes-16-2021